Anna és Nóra naplója

ANNA ÉS NÓRA NAPLÓJA

2013. március 17., vasárnap

Úszás, betegség






Ancsi természetesen még mindig jár úszni. Nagyon szereti, nagyon ügyes. Én biztosan nem tudnék annyit úszni, amennyit ők úsznak 1-1 óra alatt... Múltkor Nórit is vittük magunkkal, majd Anna órája után együtt fürödtek egy kicsit. Nóri rövidnaciban, mert nem úgy készültünk, hogy ő is fürdik, de annyira szeretett volna. Neki még nem kell jegyet venni, nem is értem, eddig miért nem vittem őt is locsizni... :-)

Nóri sajnos beteg volt 2 hete, oviba sem ment. Tüszős mandulagyulladása volt. Nagyon rossz beteg, nyűgös volt, mindenért nyöszörgött, sírdogált. Mivel én dolgoztam, mamival mentek doktornénihez. Az egész hetet itthon töltötte, de szerencsére 2-3 nap után már egészen jól volt. Annyira várta már, hogy oviba mehessen. Még sírt is, hogy nem mehet.